Amit kínálunk

Jogszabálykövető, biztonságos munkavégzés

Ismerje meg az entryfish alkalmazás által nyújtott funkciókat, előnyöket! Applikációnk megoldást kínál az építési területeken felmerülő, beléptetéssel és munkavédelemmel kapcsolatos problémákra.

Digitális beléptetés menedzsment a munkaterületen

 

Felhő szoftverünk folyamatos kapcsolatban van a projektre kihelyezett, entryfish beléptető kapukkal. Ennek köszönhetően rendszerünk biztosítja, hogy az építési projekt során a beruházás felelősei képesek legyenek hely és időbeli korlátozás nélkül, akár távolról is szabályozni a munkaterületre való bejutást, azon belül a munkavégzők mozgását, kimutatások segítségével minden mozgásról valós idejű információhoz jussanak. A rendszer segítésével az építkezésen alkalmazott szabályozási keretrendszer a projektgazda által rugalmasan testre szabható:

  • Belépési jogosultság kiadása / visszavonása vállalkozói és munkavállalói szinten
  • Építési zónák meghatározása, belépési jogosultságok zónák szerinti korlátozása
  • A vállalkozók irányában támasztott belépési / munkavégzési követelmények meghatározása
  • Adott munkakörhöz szükséges belépési feltételek előírása, testreszabása
  • Automatikus igazolványkép készítés az első kapu áthaladáskor
  • Kontroll riportok (munkaidő nyilvántartás, létszámjelentés, projekt kimutatás, belépettek lekérése)
  • Átfogó, monitorozható vendégkezelési megoldás

Elektronikus építési igazolvány

 

A digitális beléptetés menedzsment mellett szoftver lehetőséget biztosít kibővített adattartalommal ellátott munkavállalói profilok létrehozására. A hagyományos plasztikkártyák digitalizálásával elkerülhető a tömeges kártyakibocsátás, egy környezetbarát megoldás valósítható meg. A bővített felhasználói profilok új dimenziókat nyitnak a rendszer felhasználói részére, segítségével az alap adatokon (személyes adatok, igazolványkép, foglalkoztatás típusa, munkáltató megnevezése) felül, további mezők és dokumentum csatolási lehetőségek állnak rendelkezésre.

Nyilvántartható:

  • a munkavállalók iskolai végzettsége,
  • a munkakör szerint ellátható feladatok,
  • szakképesítések, vizsgák, minősítések,
  • orvosi alkalmasság dokumentációja,
  • munka-, és tűzvédelmi oktatásról készült jegyzőkönyvek.

Integrált építéshelyszíni munkavédelem

 

Az alkalmazás számos operatív munkavédelmi koordinációs, illetve adminisztratív feladatot tud ellátni. A mozgási események valós idejű rögzítése és szabályozása, valamint a bővített adattartalommal ellátott felhasználói profilok, lehetőséget biztosítanak az építkezés munkavédelmi koordinációjának integrálására.

Szabályszerű munkavégzés ellenőrzése

Munkavállalók elektronikus belépési adatlapjára történő betekintés az építési igazolványuk beolvasásával, csatolt dokumentumok megtekintése és ellenőrzése.

  • Munkavégzéshez szükséges képesítés(ek)
  • Egyéni, kiosztott munkavédelmi eszközök nyilvántartása
  • Orvosi alkalmassági igazolás
  • Munkavédelmi oktatáson való részvételt igazoló jegyzőkönyv

Munka-, és tűzvédelmi oktatások szervezése és lebonyolítása

  • Oktatási esemény létrehozása
  • Online jelentkezési felület biztosítása a vállalkozók részére
  • Az oktatások elektronikus adminisztrációja
  • A teljesítés / nem teljesítés automatikus megjelenítése a munkavállaló adatlapján

Projekt és vállalkozói szintű feltételek teljesülésének ellenőrzése

  • Baleset-, és egészségvédelmi terv megléte, betekintési lehetőség
  • Projekt kockázatértékelés megléte, betekintési lehetőség

Üvegkapu kommunikáció

Az entryfish beléptető rendszere nemcsak kompatibilis, de rendelkezik is az üvegkapu kommunikációhoz szükséges, DATRAK Kft. által kiállított, megfelelőséget igazoló tanúsítvánnyal.

A rendszer a tárolt adatokat a GDPR adatkezelési és adatmegőrzési szabályoknak megfelelően kezeli. Megoldásunk biztosítja a 700 millió Ft becsült értékű építési beruházással összefüggő, építési és kivitelezési tevékenységek átláthatóbbá tételét célzó, 2022. január 1-től életbe lépő 707/2021. (XII. 15.) Kormányrendelet, vagy más néven az Üvegkapu rendeletben előírtaknak történő megfelelést. A rendszer naprakészen rögzíti és nyilvántartja, illetve továbbítja az illetékes szervek felé az építési területre belépők, így a foglalkoztatottak és az alvállalkozók ki- és belépési adatait.

  • Valós idejű megfelelés az Üvegkapu előírásainak
  • Adatok automatikus feltöltése az Üvegkapu rendszerébe
  • Üvegkapu szinkronizáció sikerességének nyomon követése
  • Utólagos adatbeküldsét támogató kimutatások
  • Beépített, Munkavállaló törzsadat szinkronizációt elősegítő funkciók, háttérfolyamatok
  • Üvegkapu elvárások szerint kialakított vendégkezelés

Bízza szakembereinkre üvegkapu köteles beruházása esetén a projekt hatósági előírásoknak történő megfeleltetését.

Lépjen velünk kapcsolatba még ma!

Telefon

+36 30 744 6003

Email

info@entryfish.hu

Küldjön nekünk üzenetet!

Ha maradtak még az építési beruházások beléptetése és munkavédelme kapcsán kérdései, írjon nekünk üzenetet, kérjen ajánlatot!

4 + 1 =

Az üzenet elküldésével kijelentem, hogy az Adatvédelmi tájékoztatót elolvastam, és azzal egyetértek.