EntryFish Kft. – entryfish szoftver
Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: „ÁSZF”) az EntryFish Kft. (továbbiakban: „Szolgáltató”), mint az entryfish szoftver (továbbiakban: „Szoftver”) fejlesztője és bérbeadója, valamint a Szoftvert felhasználó ügyfelek (továbbiakban: „Ügyfél”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
1. Szolgáltató adatai
Szolgáltató neve: EntryFish Korlátolt Felelősségű Társaság
Szolgáltató székhelye: 9027 Győr, Csörgőfa sor 6.
Szolgáltató cégjegyzékszáma: 08 09 023768
Nyilvántartó bíróság: Győri Törvényszék
Szolgáltató adószáma: 23982644-2-08
Szolgáltató honlapja: https://entryfish.hu/
Szolgáltató központi telefonszáma: +36 30 744 6003
Szolgáltató központi e-mail címe: info@entryfish.hu
2. Általános rendelkezések
A) Jelen ÁSZF rendelkezései kiterjednek minden olyan jogviszonyra, amely a Szolgáltató által kínált Szoftver, valamint az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások Ügyfél által történő felhasználására és igénybevételére irányul. A Szoftver és a Szoftverhez kapcsolódó szolgáltatási csomagok (továbbiakban: „Szolgáltatások”) listája a Szolgáltató honlapján kerül közzétételre.
B) Az Ügyfél a Szoftvert és a Szolgáltatásokat – azok jellegére tekintettel – kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása, illetve üzleti tevékenysége körében használja és veszi igénybe.
C) Az Ügyfélnek lehetősége van havi felhasználási díj fizetése mellett a Szoftver bérlésére. Az Ügyfél felhasználási joga a bérleti időszak alatt megjelent mindenkori legfrissebb szoftververziókra terjed ki és a szoftver időbeli korlát nélkül (vagyis 0-24-ben) hozzáférhető és használható.
D) A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Szoftver és Szolgáltatások működését, tartalmát és funkcióit bármikor előzetes értesítés nélkül módosítsa, javítsa, kiegészítse, vagy a Szoftver egy részét és/vagy egyes Szolgáltatásokat kivezessen, illetve megszüntessen. A Szoftver egyes részeinek és/vagy a Szolgáltatások
kivezetéséről, illetve megszüntetéséről a Szolgáltató 60 nappal előre, elektronikus levélben értesíti az érintett Ügyfelet. A Szolgáltató fenntartja a jogot továbbá, hogy a Szoftverhez kapcsolódóan újabb, díjfizetés ellenében igénybe vehető funkciókat és szolgáltatáscsomagokat tegyen elérhetővé. A Szolgáltató rögzíti továbbá, hogy szoftverfrissítés esetén a szoftver elérés ideiglenesen szünetelhet vagy akadályba ütközhet, amely tényt az
Ügyfél jelen szerződés aláírásával elfogad és tudomásul vesz és ezzel kapcsolatban a Szolgáltatóval szemben semmilyen igényt nem érvényesít, az ilyen irányú jogáról a szerződés aláírásával kifejezetten és visszavonhatatlanul lemond. A Szolgáltató a szoftverfrissítésekről előzetesen írásbeli értesítést küld.
E) A Szoftver üzemeltetője a Szolgáltató, a tárhely szolgáltató a Rackforest Kft.F) A Szoftver az adott építési munkaterületre történő foglalkoztatottak és vendégek általi belépés. továbbá az építési munkaterületről kilépés adatait az Ügyfél által nyomon követhető módon, a tárhely szolgáltató adatbázisában tárolja. A Szoftver valós idejű adathozzáférést biztosít és össze van kötve egy beléptető
rendszerrel.
3. Szoftver bérlése
A) Az Ügyfélnek lehetősége van a Szoftver havi konstrukcióban történő bérlésre (előfizetésre; továbbiakban: „Bérlés”). A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Bérlés lehetőségét és feltételeit egyedi elbírálás alapján határozza meg.
Bérlés esetén a Szoftver megrendelésére és a számlázásra az alábbiak szerint van lehetőség: Az Ügyfélnek lehetősége van a Szoftvert a Szolgáltatónál megrendelni. A megrendelést és a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően a Szolgáltató az Ügyfél által megadott e-mail címre elküldi a megrendelés visszaigazolását, valamint a Szoftver letöltéséhez és használatához kapcsolódó útmutatót.
Az Ügyfél a megrendelés során minden esetben köteles az alábbi adatokat megadni a Szolgáltató részére: név/cégnév, székhely: érvényes adószám; kapcsolattartó neve; kapcsolattartó e-mail címe; kapcsolattartó telefonszáma.
Az Ügyfél köteles a megrendelés során megadott adatainak változásait haladéktalanul, de legkésőbb a változástól számított 3 munkanapon belül a Szolgáltató részére bejelenteni, valamint az adataiban bekövetkezett változás tényét hitelt érdemlően igazolni. Az ennek elmulasztásából eredő károkért a Szolgáltató mindennemű felelőssége kizárt. A Szolgáltató nem köteles vizsgálni az Ügyfél képviseletében eljáró személy képviseleti jogosultságát, valamint képviseleti jogosultságának terjedelmét.
Az Ügyfél képviseletében eljáró személy nyilatkozata minden körülmények között köti az Ügyfelet, melynek vonatkozásában a Szolgáltató mindennemű felelőssége kizárt. A díjfizetést követően a Szolgáltató az Ügyfél által megadott e-mail címre megküldi a Szoftver bérléséhez kapcsolódó számlát. A számla kinyomtatása és tárolása kizárólag az Ügyfél felelőssége.
Jelen ÁSZF elfogadásával az Ügyfél kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató a számlát a fenti módon állítsa ki és továbbítsa. Átutalás esetén a Felhasználó Szolgáltató felé fennálló valamennyi fizetési kötelezettsége abban az időpontban minősül teljesítettnek, amikor az adott összeg a Szolgáltató bankszámláján hiánytalanul jóváírásra került.
B) A Bérlés elengedhetetlen rendszerkövetelménye a Szoftver azonosító online ellenőrzését lehetővé tévő, folyamatosan működő élő internetes kapcsolat az Ügyfél részéről.
C) Havi bérlési konstrukció
Ca) Havi bérlés esetén a Szoftverre vonatkozó felhasználási jogot a Szolgáltató az adott hónapra vonatkozóan határozatlan időtartamra (vagyis 0-24 órás használatra) biztosítja az Ügyfél részére. Az Ügyfél havi bérlés esetén a Szoftver használatáért havi felhasználási díjat fizet a Szolgáltató részére. A következő hónapra esedékes felhasználási díjra vonatkozó díjbekérő / számla minden hónap 5. napjáig kerül megküldésre az Ügyfél által
megadott e-mail címre. A Szolgáltató havi bérlés esetén jogosult a felhasználási díjat egyoldalúan módosítani, melyről a módosítás hatályba lépése előtt legalább 30 nappal írásban vagy e-mail útján értesíti az Ügyfelet.
Cb) Amennyiben a következő hónapra esedékes felhasználási díj legkésőbb a tárgyhónap utolsó munkanapjáig nem kerül az Ügyfél által rendezésre, úgy a Szolgáltató a Szoftverhez történő hozzáférést, valamint a Terméktámogatás alapján igénybe vehető kiegészítő szolgáltatásokat, a következő hónap első munkanapjától kezdődően jogosult felfüggeszteni. Az Ügyfél a felfüggesztés időtartama alatti időszakra is köteles felhasználási
díj megfizetésére.
Cc) Amennyiben a Cb) pont szerinti felfüggesztés időtartama alatt az elmaradt felhasználási díj kiegyenlítésre kerül, úgy a Szolgáltató a díj megfizetését követő 1 munkanapon belül aktiválja az Ügyfél hozzáférését a Szoftverhez, valamint az Ügyfél ismét eléri a Terméktámogatás alapján igénybe vehető kiegészítő
szolgáltatásokat.
Cd) Amennyiben a Cb) pont szerinti felfüggesztés kezdőnapjától számított 30 napon belül az elmaradt felhasználási díj kiegyenlítésére nem kerül sor, úgy a Szolgáltató az Ügyfél hozzáférését jogosult véglegesen letiltani és a szerződést azonnali hatállyal felmondani.
Ce) Bármelyik fél jogosult a Bérlésre vonatkozó szerződést a másik fél részére címzett írásbeli nyilatkozattal, a tárgyhónap 15. napjáig, a tárgyhónap utolsó napjára felmondani. Az Ügyfél a felmondásra vonatkozó nyilatkozatot köteles a Szolgáltató info@entryfish.hu e-mail címére is megküldeni.
4. A Szoftver felhasználási feltételei
A) A Szoftver a szerzői jogi illetve a szellemi alkotásokra vonatkozó jogszabályok védelme alatt állnak. Az Ügyfél a Szoftver bérlésével felhasználási jogot szerez, azonban nem szerzi meg a Szoftver tulajdonjogát. A Szoftver vonatkozásában a jelen ÁSZF alapján kifejezetten át nem engedett jogokat a Szolgáltató fenntartja.
B) Az Ügyfél a Szolgáltató által bérbe adott Szoftver esetén kizárólag üzleti célokra történő használatra jogosult. Szoftver bérbeadás esetén az Ügyfél egy a Szolgáltató által létesített felhasználói fiókon keresztül fér hozzá a rendszerhez és ezen felhasználói fiókon keresztül adhat hozzáférést az általa erre feljogosított személyeknek az egyedi bérleti szerződésben meghatározott korlátozott felhasználói szám figyelembe vételével. A Szoftver
bérbeadás esetén biztosított felhasználói keretben az Ügyfél jogosult eldönteni, hogy hány felhasználónak enged hozzáférést, ad valamilyen többlet jogosultságot illetve hány felhasználó tekintetében kíván kizárólag csak a Szoftver által megjelenített adatok vonatkozásában adathozzáféréssel élni. Az Ügyfél a Szoftvert a saját harmadik személlyel szemben fennálló kötelezettségének biztosítékaként vagy garanciájaként nem jogosult
felhasználni. Az Ügyfél nem jogosult a Szoftvert másolni, adathordozón többszörözni, elemezni, visszafejteni, megváltoztatni vagy más módon átalakítani.
C) A Szoftver használatát biztosító azonosító (továbbiakban: „Azonosító”) egyedi, mely egyben azonosítja az Ügyfelet és a használni kívánt Szoftvert. Az Azonosító a Szoftver részének tekintendő és semmilyen jogcímen sem adható tovább harmadik félnek. Tilos a Szoftver által használt adatállományokat a Szoftver megkerülésével, külső eszközökkel módosítani, illetve felépítését elemezni. Amennyiben a Szolgáltató visszaélést tapasztal az
Azonosító használata során, jogában áll az adott Azonosítót és így a Szoftver használatát mindennemű előzetes értesítés nélkül véglegesen letiltani.
D) Az Ügyfél köteles az egyedi Azonosítót titokban tartani. Az Ügyfél köteles a Szolgáltatót haladéktalanul tájékoztatni, amennyiben tudomást szerez arról, hogy az Azonosító egy jogosulatlan harmadik személy számára megismerhetővé vagy hozzáférhetővé vált. A fenti kötelezettségek elmulasztásából eredő károkért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
6. Terméktámogatás
A Szoftver vonatkozásában biztosított Terméktámogatás az alábbi szolgáltatásokra terjed ki:
- Ügyfélszolgálat;
- Frissítés (módosítások, fejlesztések, jogszabálykövetés);
- Internetes szolgáltatások (Felhő, webszinkron…) elérését;
- Folyamatos szakmai tájékoztatás;
- Oktatás, konzultáció;
- Hardver vagy hálózati probléma miatt bekövetkezett probléma kivizsgálása, megoldása;
C) Ügyfélszolgálat
A Terméktámogatás (vagyis bérlés esetén a bérleti idő végéig tartó) időtartama alatt, az aktuális legfrissebb szoftver verzióra a Szolgáltató telefonos és e-mailes ügyfélszolgálati segítségnyújtást biztosít az Ügyfél részére, az egyedi szerződésekben megadott elérhetőségeken és rendelkezésre állási időben. Az Ügyfélszolgálati segítségnyújtás a Szoftverrel kapcsolatos telepítési, paraméterezési és kezelési tanácsadására terjed ki, valamint a Szolgáltató fogadja a Szoftverrel kapcsolatos javaslatokat, hiba- és panaszbejelentéseket. Az Ügyfélszolgálat kizárólag a Szoftverrel kapcsolatos általános és eseti jellegű, telefonon és emailben megválaszolható segítségnyújtásra terjed ki. Az ezen felüli szolgáltatások térítés ellenében vehetők igénybe. A Szolgáltató vállalja,
hogy a hiba- és panaszbejelentések kivizsgálását a beérkezést követő 48 munkaórán belül megkezdi.
D) Frissítés és jogszabályi követés
A Szolgáltató vállalja, hogy a Szoftver működését érintő, illetve a működés alapjául szolgáló jogszabályok változását folyamatosan nyomon követi. Szolgáltató vállalja továbbá, hogy az informatikai rendszerek komplex természetéből, illetve a dinamikusan változó piaci környezetből adódóan a Szoftvert folyamatosan fejleszti, javítja és optimalizálja. A Terméktámogatás időtartama alatt a Szolgáltató a mindenkor hatályos jogszabályoknak megfelelő szoftverfrissítéseket, melyeket az informatikai rendszer számára előírtak és meglévő funkciókra vonatkoznak, az Ügyfél részére hozzáférhetővé teszi. A megjelenő frissítések telepítése az Ügyfél kizárólagos feladata és felelőssége, az ennek elmulasztásából eredő bármilyen kárért a Szolgáltató felelőssége kizárt. A frissítés elmulasztásából eredő problémák kivizsgálására és megoldására nem terjed ki a térítésmentes ügyfélszolgálati szolgáltatás, ezek minden esetben térítés köteles szolgáltatás keretein belül valósulhatnak meg.
E) A Terméktámogatás nem tartalmazza az Ügyfél által használt rendszereknek a Szoftver fogadására való alkalmassá tételét, valamint a Szoftver használatán kívüli adatbázis- és hardverhibák, az operációs rendszer vagy annak valamely komponensében bekövetkezett változása miatt előállt esetleges problémák kivizsgálását, valamint szoftverütközések elhárítását. A Terméktámogatás nem terjed ki a Szoftverhez kapcsolódó esetlegeskiegészítő Szolgáltatás nyújtására, melyek kizárólag külön díjazás ellenében, egyedi írásos megrendelésre vehetők igénybe.
A terméktámogatásnak továbbá nem része
- nem a program rendellenes működésére visszavezethető rendszer vagy adatjavítások elvégzése (különösen, de nem kizárólagosan: rendszer vagy adatbázis sérülés, nem rendeltetésszerű használat, téves adatrögzítés);
- a nem megfelelő infrastruktúra vagy internet sávszélesség miatt bekövetkező lassulások, problémák kivizsgálása, megoldása;
- vírusfertőzés miatt adat vagy rendszerhelyreállítás;
- helyszíni kiszállás;
- távoli asztali szolgáltatás;
- mentésvizsgálat;
- új hardverre történő telepítés, konvertálás;
- harmadik fél által történt beavatkozás miatti probléma kivizsgálása, elhárítása;
- harmadik fél által szállított rendszereken történt változások (pl.: adatformátum, adatszerkezet) átvezetése;
- a jogszabályváltozások miatt szükséges hardveres beavatkozás, az ezekkel kapcsolatos alkatrész, munkadíj és kiszállási költség;
- az a Megrendelői igény, amely jogszabályváltozásból ered, ugyanakkor szoftver módosítások nélkül megoldhatók a rendszerrel;
- régebbi szoftver verzióknál jelentkező problémák kivizsgálása és javítása.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Terméktámogatás részét képező térítésmentes szolgáltatások, valamint a külön térítés ellenében igénybe vehető Szolgáltatások körét egyoldalúan módosítsa.
7. Felelősség
A) A Szoftver kizárólag olyan módon és célra használható fel, amely megfelel a vonatkozó jogszabályok előírásainak.
B) Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szoftvert kizárólag a saját felelősségére használhatja, és a Szolgáltató kizár minden felelősséget az Ügyfél a Szoftver használata során tanúsított magatartásért. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató köteles teljes mértékben együttműködni az eljáró hatóságokkal, az Ügyfél által esetlegesen elkövetett jogsértések vonatkozásában, így különösen – de nem kizárólagosan – köteles a hatóság megkeresése esetén az Ügyfélről, valamint az általa használt Szoftverről, valamint a Szoftverben tárolt és számára hozzáférhető adatokról adatot szolgáltatni.
C) A Szolgáltató nem felel az Ügyfelet ért és a Szoftver használatából eredő közvetett vagy közvetlen károkért. ASzolgáltató az alkalmazandó jogszabályok által megengedett mértékig kizárja a felelősséget bárminemű bevétel- vagy nyereségkiesésért, meghiúsult értékesítési lehetőségért, adatvesztésért, helyettesítő termékek vagy szolgáltatások beszerzéséből fakadó költségekért, tulajdonban bekövetkezett kárért, üzleti forgalom kieséséért, üzleti információ elvesztésért, vagy bármiféle speciális, közvetlen, közvetett, eseti, gazdasági, fedezeti, vagy következmény kárért, függetlenül a károkozás mikéntjétől, és attól, hogy az szerződésből, gondatlanságból, vagy más, felelősséget megalapozó tényből ered, ha ezek a Szoftver használatának vagy használhatatlanságának okán merültek fel, még abban az esetben is, ha az Szolgáltatót előzőleg értesítették az ilyen kár bekövetkeztének lehetőségéről. Szolgáltató továbbá nem vállal felelősséget a Szoftver helyes vagy helytelen használata következtében, vagy vis maior esemény folytán felmerült károkért. Az Ügyfél kizárólagos felelősséggel tartozik azért, hogy a Szoftverben kezelt adatait rendszeresen és az adatok jelentőségéhez mérten mentse, archiválja és
tárolja.
D) A Szoftver és az informatikai rendszerek komplex természetéből adódóan, a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, hogy a Szoftver hibamentesen és zavartalanul működnek, illetve, hogy valamennyi informatikai rendszerrel és eszközzel kompatibilisek. A biztonságos üzemelés érdekében fontos, hogy az Ügyfél a használat megkezdése előtt és a Szoftver kezelése során valamennyi elérhető tájékoztatást megismerjen,
valamint valamennyi utasítást és tanácsot betartson. Fentiekre tekintettel, a Szolgáltató semmi esetre sem szavatolja, hogy a Szoftver kielégíti az Ügyfél üzleti folyamatai által támasztott egyedi igényeket, valamint, hogy megfelelnek az Ügyfél valamennyi felhasználói elvárásának. A Szoftverrel kapcsolatos egyedi igények és elvárások esetén kizárólag külön megállapodás és egyedi elbírálás alapján, térítés ellenében van lehetőség
egyedi fejlesztések megrendelésére.
E) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy köteles biztosítani a megfelelő felkészültségű személyzetet a rendszer szakszerű üzemeltetéséhez, köteles a Szolgáltató részére minden adatot és információt biztosítani, amely a kivizsgáláshoz szükséges. Köteles továbbá a kivizsgáláshoz vagy javításhoz szükség esetén internet elérést, távoli hozzáférést, kiszállás esetén pedig arra alkalmas helyszínt és a Szolgáltató által meghatározott infrastruktúrát biztosítani.
F) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szoftver, valamint az ahhoz kapcsolódó Szolgáltatások valamennyi díja a jelen pontban meghatározott felelősségkorlátozásra tekintettel került meghatározásra.
8. Adatvédelem és adatkezelés
A Szolgáltató nem vállal felelősséget az Ügyfél által a Szoftver használatakor megtett bármilyen intézkedés (jogosultság adás/felhasználói keretbe tartozó felhasználó rögzítése stb.) tekintetében. A szoftverben tárolt adatokat a Szolgáltató olyan harmadik félnek – akit az Ügyfél jogosultnak a Szoftver használata során nem jelölt meg – nem adja ki (kivéve, ha az adattovábbítás vagy adatkiadás jogszabályi rendelkezésen alapul) és az rögzített adatokat a szoftver keretrendszerének biztosításával védelmezi, azonban a szoftverben tárolt adatokon adatkezelést nem végez. Egyebekben a Szolgáltató az általa nyújtott szolgáltatások során rögzített személyes adatokat bizalmasan, a hatályos adatvédelmi jogszabályokkal összhangban, az Adatvédelmi Tájékoztatóban
rögzítettek szerint kezeli. Az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával kijelenti, hogy a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatását megismerte és az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
9. Szerzői jogok
A) Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a Szoftver felépítése, a Szoftverben található valamennyi szöveges és grafikai tartalom, védjegy, valamint a Szoftver működésének alapjául szolgáló valamennyi egyéb informatikai megoldás vonatkozásában a Szolgáltató kizárólagos szerzői jogokkal rendelkezik.
B) A fenti szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatóak fel, nem hasznosíthatóak, nem sokszorosíthatóak vagy tárolhatóak.
10. Titoktartás
A) A Szolgáltató és az Ügyfél kötelezettséget vállalnak arra, hogy az egymással folytatott megbeszéléseket, az egymás tudomására jutott valamennyi információt, dokumentumot és adatot üzleti titokként kezelik. A Felek üzleti titoknak tekintenek a gazdasági tevékenységükhöz kapcsolódó minden olyan tényt, információt, megoldást, vagy adatot, amelynek titokban maradásához méltányolható érdekük fűződik.
B) A Szolgáltató és az Ügyfél üzleti titoknak tekinti különösen az alábbiakat:
- a Szoftverrel, valamint a Szolgáltató által nyújtott Szolgáltatásokkal kapcsolatos üzleti és/vagy technikai jellegű adat;
- egymás tevékenységével, rendszereivel, termékeivel és szolgáltatásaival, kutatási és fejlesztési tevékenységével, szellemi alkotásaival, üzleti kapcsolataival és piaci lehetőségeivel, pénzügyi és egyéb üzleti műveleteivel, ügyleteivel kapcsolatos információk;
- harmadik személyekkel kapcsolatos, üzleti titoktartás kötelezettsége mellett kezelt és a harmadik személy engedélyével jogszerűen átadott adatok, amelyekhez a Felek szóbeli és írásbeli kapcsolattartás során vagy egyéb módon hozzáférnek, vagy hozzáférhetnek.
C) A Szolgáltató és az Ügyfél kötelezettséget vállalnak arra, hogy minden, üzleti titoknak minősülő információt és adatot a legszigorúbb üzleti titoktartás szabályai szerint kezelnek, legalább olyan gondossággal, mintha saját üzleti titkaikról lenne szó. Legalább olyan szabályok szerint, amelyeket saját üzleti titkaikkal kapcsolatban alkalmaznak, és kötelesek tartózkodni ezen információk más céljaira történő felhasználásától, továbbá harmadik
személyek részére történő átadásától, ide nem értve azt az esetet, amikor és amely körben a felhasználáshoz vagy átadáshoz a másik fél előzetesen írásban, kifejezetten hozzájárult illetve hogy a tárgyalások és esetleges szerződéstervezetek vagy más kapcsoló iratok meglétéről, tárgyáról, tartalmáról és feltételeiről harmadik személyek részére tájékoztatást nem adnak.
D) A titoktartási kötelezettség értelemszerűen nem vonatkozik olyan adatokra és információkra
- amelyek már az üzleti kapcsolat létrejötte előtt köztudomásúak voltak, vagy később (de nem a titoktartási kötelezettség megszegése miatt) köztudomásúvá válnak;
- amelynek már azt megelőzően is jogszerűen a birtokában volt, hogy azt egymás részére átadták volna;
- amelyek jogszabály erejénél, hatóság vagy bíróság intézkedésénél fogva nyilvánosak.
11. Panaszügyintézés és jogérvényesítés
A) Az Ügyfél a Szolgáltató tevékenységével, valamint a Szoftverrel kapcsolatos kifogásait és panaszait – azok jellegétől függően – a Honlapon megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő. A Szolgáltató a kifogásokra 30 napon belül elektronikus úton válaszol.
B) Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.
C) Az Ügyfél jogosult továbbá a követelésének bíróság előtti érvényesítésére is a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezéseinek megfelelően. A Szolgáltató és az Ügyfél jogvitáik esetére a magyar bíróságok joghatóságát, valamint hatáskörtől függően a Győri Járásbíróság vagy a Győri Törvényszék illetékességét kötik ki.
D) A Szolgáltató és az Ügyfél között létrejött jogviszonyra a magyar jog, elsősorban a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései az irányadóak.
12. ÁSZF módosítása
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket, az Ügyfél előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A Szolgáltató a módosításokról a Szoftver használata során megjelenő rendszerüzenetben és/vagy elektronikus levélben tájékoztatja. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a Szoftver használatának megkezdésével válnak hatályossá az Ügyféllel szemben.
Kelt: Győr, 2022.06.21.
EntryFish Kft. – Szolgáltató